2 seizoenen geleden begon ik met duatlon en kwam ik terecht bij het 'Beast Sport Team'.
De lokale club uit Berlare waar altijd wel wat te beleven valt.
Zij hebben mij geholpen waar het kon want ik wist eigenlijk bitter weinig van deze sport.
Ik ben ze dan ook dankbaar voor deze 2 jaar.
Ik krijg het volgende seizoen de kans van Energy Team Zuidwest om hun team te vervoegen en greep deze dan ook.
Ik weet dat ik nog heel veel te leren heb en dat ik daarvoor nu de juiste club gekozen heb met een pak ervaren atleten maar ook jonge atleten van topniveau.
Mijn doel is dan ook om mijn niveau de volgende jaren nog een stuk hoger te krijgen en ik weet dat de club mij hier zal bij helpen waar nodig is.
Zaterdag was er dan de atletenvergadering waar ik kennis kon maken met de meeste mensen van de club.
Ik moet zeggen dat ik me echt wel 'welkom' voelde.
Ik kijk dan ook uit naar het volgende seizoen waar ik het beste van mezelf wil geven.
De 'honger' is groot! Hard werken naar volgend seizoen.

Zondag stond er dan de Cross in Mechelen op het programma.
Na de rustperiode waren we nu 4 weken bezig.
Crossen is niet echt mijn 'ding' maar toch gekozen voor de lange cross samen met ploeggenoot Cedric.
Deze crossen kunnen mij alleen maar sterker maken naar de aankomende kerstcorrida's en naar volgend seizoen toe.
Vorig jaar was dit mijn eerste Cross ooit, een wedstrijd waar ik dan ook liever niet meer aan terugdenk.
Aan de start met 24 atleten voor 5 ronden.
De eerste 3 ronden gingen vrij goed, maar in de 4e ronde kreeg ik het toch wel wat moeilijk door een iets te snelle start.
Het werd dan ook een ronde waarin ik moest bekomen en nog 4 atleten moest laten voorgaan. De laatste ronde ging dan toch terug beter maar de 4 waren te ver weg om nog terug te keren.
Ik werd 12e / 24 en heb hier toch een goed gevoel aan overgehouden. Vooral tegenover vorig jaar voel ik me beter worden in de cross.
Cedric werd 5e in dit deelnemersveld.
Deze week terug nog goed trainen en zondag sluit ik de week dan af met een Run & Bike wedstrijd samen met Thomas Buyle.

Tot Zondag ;)




Laat een antwoord achter.