Graag zou ik aan het einde van dit sezoen toch een aantal mensen willen bedanken die altijd klaar staan voor mij.

Ik denk hierbij in de eerste plaats aan mijn ouders, peter, familie die er toch elke wedstrijd zijn en mij overal naartoe brengen.

Coach Dany Van de Putte die ik heel dankbaar moet zijn dat hij mij op 1 jaar tijd al op dit niveau kon brengen!

Sports2 en Herzog die in mij geloven voor volgend seizoen en die mij de kans geven met de juiste voeding/materiaal goed te presteren.

Trainingmakker  Thomas Buyle , samen trainen maakt ons beiden sterker!

Er zijn natuurlijk nog zoveel andere mensen die bijdragen aan mijn prestaties en die ik natuurlijk allemaal wil bedanken!
Op naar volgend seizoen!
kurt Jurgens
10/4/2012 10:39:31 pm

Sterk seizoen gedaan Jente, Proficiat !! We zien elkaar wel enkele malen deze winter.
Ciao T.I.K.

Antwoord



Laat een antwoord achter.